Інститут
Про інститут
Керівництво
Структурні підрозділи
Кафедра методики викладання і змісту освіти
Кафедра психології та інклюзивної освіти
Кафедра педагогіки й освітніх інновацій
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Кабінет ліцензування та навчальної роботи
Кабінет інформаційних комунікацій і видавничої діяльності
Навчально-методичний кабінет психологічної служби
Кабінет освітнього адміністрування
Кабінет ЗНО та моніторингу якості освіти
Лабораторія природничо-математичної освіти та технологій
Лабораторія суспільно-гуманітарної освіти
Лабораторія національного виховання
Лабораторія дошкільної та початкової освіти
Лабораторія інноваційної діяльності
Бібліотека
Бухгалтерська служба
Служба організаційної, юридичної та кадрової роботи
Вчена рада
Склад Вченої ради
План
Рішення
Громадам
Контакти
Діяльність
Навчальна робота
Онлайн-реєстрація
План-графік курсів
Нормативно-методичне забезпечення
Зразки документів
Видані документи
Дистанційне навчання
Програми підвищення кваліфікації
Наукова діяльність
Конференції, форуми
Інноваційна діяльність
Наукові дослідження
Стажування
Журнал «Нова педагогічна думка»
Атестація
Методична діяльність
Освітні стандарти
Галузеві (предметні) віртуальні кабінети
Учнівські олімпіади, турніри, конкурси
Учитель року
Супервізія, менторинг
Методичні рекомендації
Освітні вимірювання (стандартизовані)
Експертиза якості освіти
Моніторинг якості освіти
ЗНО
Сертифікація вчителів
Психологічний супровід освітнього процесу
Нова українська школа
Початкова освіта
Базова середня освіта
Інклюзивна освіта
Адміністрування та розвиток
STEM
Нормативні документи
Матеріали методичних заходів
На допомогу вчителю
Співпраця з The Lego Foundation
Дошкілля
Початкова
Базова
Фахові конкурси
Прозорість та інформаційна відкритість
Новини й оголошення
Новини
Оголошення
Інститут
Про інститут
Керівництво
Структурні підрозділи
Кафедра методики викладання і змісту освіти
Кафедра психології та інклюзивної освіти
Кафедра педагогіки й освітніх інновацій
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Кабінет ліцензування та навчальної роботи
Кабінет інформаційних комунікацій і видавничої діяльності
Навчально-методичний кабінет психологічної служби
Кабінет освітнього адміністрування
Кабінет ЗНО та моніторингу якості освіти
Лабораторія природничо-математичної освіти та технологій
Лабораторія суспільно-гуманітарної освіти
Лабораторія національного виховання
Лабораторія дошкільної та початкової освіти
Лабораторія інноваційної діяльності
Бібліотека
Бухгалтерська служба
Служба організаційної, юридичної та кадрової роботи
Вчена рада
Склад Вченої ради
План
Рішення
Громадам
Контакти
Діяльність
Навчальна робота
Онлайн-реєстрація
План-графік курсів
Нормативно-методичне забезпечення
Зразки документів
Видані документи
Дистанційне навчання
Програми підвищення кваліфікації
Наукова діяльність
Конференції, форуми
Інноваційна діяльність
Наукові дослідження
Стажування
Журнал «Нова педагогічна думка»
Атестація
Методична діяльність
Освітні стандарти
Галузеві (предметні) віртуальні кабінети
Учнівські олімпіади, турніри, конкурси
Учитель року
Супервізія, менторинг
Методичні рекомендації
Освітні вимірювання (стандартизовані)
Експертиза якості освіти
Моніторинг якості освіти
ЗНО
Сертифікація вчителів
Психологічний супровід освітнього процесу
Нова українська школа
Початкова освіта
Базова середня освіта
Інклюзивна освіта
Адміністрування та розвиток
STEM
Нормативні документи
Матеріали методичних заходів
На допомогу вчителю
Співпраця з The Lego Foundation
Дошкілля
Початкова
Базова
Фахові конкурси
Прозорість та інформаційна відкритість
Новини й оголошення
Новини
Оголошення
Головна
Діяльність
Нова українська школа
Базова середня освіта
Базова середня освіта
Нормативно-методичне забезпечення
Інформаційний навігатор.НУШ 5 кл.2022-2023н.р
Інформаційний навігатор.Реалізація ДСБСО.2023-2024 н.р.
Путівник для вчителя.5-6 класи
Громадянська та історична галузь
Методика роботи з поняттями і термінами на уроках інтегрованих курсів суспільно-гуманітарного циклу
Вивчення предметів громадянської та історичної освітньої галузі у 5 класі НУШ
Формування компетентностей на прикладі уроку з інтегрованого курсу Досліджую історію та суспільство
Використання цифрових технологій на уроках громадянської та історичної галузі
Громадянознавчий та історичний компоненти у навчанні інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі
Іншомовна галузь
Використання навчального відео та QR кодів на уроках англійської мови
Гейміфікація як важливий елемент
Компетентнісно зорієнтований урок
Інформатична галузь
Інструктивно-методичні рекомендації щодо навчання інформатики в початковій школі
Методичні рекомендації щодо організації дистанційної та змішаної форм навчання
Методичні рекомендації для вчителів інформатики
Аналіз модельних програм та підручників
Інтегративний підхід
Креативне програмування
Нові стратегії розвитку здобувача освіти
Сучасні технології навчання
Математична галузь
Рекомендації щодо організації освітнього процесу з математики у 6–11 класах закладів загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році
Методичні рекомендації щодо застосування методу case-study
Методичні рекомендації щодо організації групової роботи
Рекомендації щодо організації освітнього процесу з математики у 5 класах
Розвиток критичного мислення на уроках математики
Технологія формувального оцінювання учніів 5-6 класів у контексті математичної галузі
Мистецька галузь
Особливості організації освітнього процесу на уроках інтнгрованого курсу мистецтво
Формування та розвиток в учнів системного мислення засобами міжпредметної інтеграції
Мовно-літературна галузь
Використання ігрових технологій на уроках української мови та літератури
Організація освітнього процесу з української мови та літератури
Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів
Природнича галузь
Науково-методичне забезпечення якісної хімічної освіти в контексті реформування нової української школи
Методичні рекомендації щодо вивчення фізики та астрономії у 20222023 навчальному році
Особливості освітнього процесу з природничої галузі в 5 класах
Моделювання об'єктів і явищ природи
Організація та проведення пленерного уроку
Парадигмально-методичний конструкт самостійної діяльності учнів
Розвиток критичного мислення на уроках природничої галузі
Фізичний та астрономічний компонент на уроках природничої галузі
Цільові орієнтири сучасного уроку за природничою галуззю
Соціальна і здоров'язбрежувальна галузь
Атинаркотична профілактика
Рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у зв'язку з війною в Україні
Особливості вивчення етики
Реалізація здоров'язбережувальної освіти ЗЗСО
Розвиток критичного мислення на уроках інтегрованого курсу Здоров'я, безпека та добробут
Упровадження інтегрованого курсу Культура добросусідства
Урок-тренінг інтегрованого курсу Здоров'я, безпека та добробут
Цільові орієнтири сучасного уроку
Технологічна галузь
Реалізація технологічної освітньої галузі Державного стандарту
Укладання технологічних карт уроків із технологічної освітньої галузі
Фізична культура
ПРОГРАМА ФІЗКУЛЬТУРА НУШ 5-6 клас
Copyright © 2024 Всі права захищені.
Політика конфіденційності
Пошук
Пошук