РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Сьогодні, 23 квітня, погода в Рівному сприяє учасникам третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література»: сонячно, по-весняному тепло і свіжо-зелено.

Із таким весняним настроєм учасники Конкурсу приступили до виконання конкурсного випробування «Практична робота». Кожен демонстрував уміння організовувати роботу учнів із поетичним твором, обраним у результаті жеребкування.

Завдання не з легких, адже діяльність на уроці слід організувати так, щоб зацікавити школярів художнім матеріалом, сприяти атмосфері невимушеності і творчого підходу до аналізу твору, емоційно-естетичному сприйняттю тексту, розвитку художнього (образного) мислення, комплексному впливу мистецтва слова на розвиток творчої активності учнів.

Практична робота проводилася спільно з учнями комунального закладу «Школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Рівненський обласний ліцей», які поділилися враженнями від співпраці з кращими вчителями-словесниками України.

«Безмежно радий досвіду та емоціям, які я отримав від спілкування з учасником заключного туру Конкурсу. Це був урок духовної єдності з автором поезії, а всі слова, які лунали, пронизували серце, торкалися найпотаємніших сторін душі, і в такі моменти ти не просто живеш, а твориш себе, бачиш вищу мету. Інна Леонідівна знайшла підхід до кожного, дала можливість висловити власні враження, заполонила атмосферу в класі невидимою енергетикою, яка пронизала серця присутніх. У такі хвилини бачиш красу і силу поезії, розумієш, наскільки широкими є твої крила, усвідомлюєш, що все в твоїх руках. Досить зробити один помах – далі все складеться саме собою», – таким запам`ятав спілкування з Інною Леонідівною, учителькою з Одеси, учень 10 класу Хильчук Олександр.

Думку членів журі щодо методичних знахідок, творчих родзинок учасників Конкурсу висловив Олександр Ратушняк, який зазначив, що найбільші враження отримав від учнів закладу. Їхня ерудованість, начитаність, відкритість, уміння висловлювати свою думку – ці якості дуже допомогли конкурсантам виявити свій фаховий рівень. Багато учасниць використовували цікаві знахідки у роботі з дітьми. Щоправда не завжди вони були доцільними і допомагали учням проникати в глиб аналізованого тексту. Приємно вразили вчителі, які органічно поєднували в аналізі літературознавчий аспект та естетичну природу художнього слова, уміло та виразно декламували поезію, організовували діалог із текстом, слухали і чули учнів.

 DSC_0011.JPG

DSC_0067.JPG

DSC_0074.JPG

DSC_0101.JPG

DSC_0126.JPG

DSC_0150.JPG

DSC_0156.JPG

DSC_0161.JPG

DSC_0167.JPG

DSC_0177.JPG

  • 23.04.2018
До списку новин