Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nibh justo, ultricies dignissim lobortis fames. Facilisis ut et quisque ornare diam pulvinar natoque. Vel quis scelerisque lectus sit lobortis consequat, fringilla luctus nec. Non gravida arcu integer arcu integer. Eget volutpat nunc, at nisl urna, venenatis condimentum massa eget. Neque at eget varius varius curabitur vulputate pharetra massa. Tellus arcu eget ridiculus phasellus. Id ultrices ornare orci vitae nec magna dignissim urna. Nulla eu non nulla quam dictum erat ut. Adipiscing venenatis ut in mattis. At aliquam gravida lectus massa nulla varius. Ipsum quis ut sit vel nibh urna. Mauris feugiat in dictumst parturient. Sit mauris convallis feugiat pharetra, maecenas.

  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  1. Lorem ipsum dolor sit amet
  2. Lorem ipsum dolor sit amet
  3. Lorem ipsum dolor sit amet
  4. Lorem ipsum dolor sit amet
  5. Lorem ipsum dolor sit amet
Наукова і професійна активність - за посиланням.
Питання та відповіді

This is the first item's accordion body. It is shown by default, until the collapse plugin adds the appropriate classes that we use to style each element. These classes control the overall appearance, as well as the showing and hiding via CSS transitions. You can modify any of this with custom CSS or overriding our default variables. It's also worth noting that just about any HTML can go within the .accordion-body, though the transition does limit overflow.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Rhoncus quam mollis proin in eu magna. Lectus purus commodo tellus facilisis in elementum mauris vitae. Rhoncus in eu vel nunc. Ipsum quis facilisis odio eu eget nullam consectetur sit. Id scelerisque est faucibus sed commodo risus commodo vel in.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Rhoncus quam mollis proin in eu magna. Lectus purus commodo tellus facilisis in elementum mauris vitae. Rhoncus in eu vel nunc. Ipsum quis facilisis odio eu eget nullam consectetur sit. Id scelerisque est faucibus sed commodo risus commodo vel in.

Diam porttitor scelerisque at ligula. Bibendum hendrerit ac amet laoreet at nec egestas pellentesque. Varius odio dictum aenean praesent bibendum vel ac pharetra. Morbi sit libero est facilisis natoque semper augue nisi purus. Cursus urna faucibus vel morbi vel sed quis. Aliquet magna id molestie quis. Ipsum felis sit viverra a mauris pretium tellus. Scelerisque non ut ultrices vel feugiat sem. Libero maecenas sit nulla nunc scelerisque accumsan vel non. Tincidunt integer amet dolor turpis gravida odio tempus tincidunt. At quam montes id sed sem pellentesque. Maecenas in phasellus amet fames pulvinar volutpat consectetur pretium et. Tristique blandit id orci orci dui commodo gravida.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Rhoncus quam mollis proin in eu magna. Lectus purus commodo tellus facilisis in elementum mauris vitae. Rhoncus in eu vel nunc. Ipsum quis facilisis odio eu eget nullam consectetur sit. Id scelerisque est faucibus sed commodo risus commodo vel in.

Diam porttitor scelerisque at ligula. Bibendum hendrerit ac amet laoreet at nec egestas pellentesque. Varius odio dictum aenean praesent bibendum vel ac pharetra. Morbi sit libero est facilisis natoque semper augue nisi purus. Cursus urna faucibus vel morbi vel sed quis. Aliquet magna id molestie quis. Ipsum felis sit viverra a mauris pretium tellus. Scelerisque non ut ultrices vel feugiat sem. Libero maecenas sit nulla nunc scelerisque accumsan vel non. Tincidunt integer amet dolor turpis gravida odio tempus tincidunt. At quam montes id sed sem pellentesque. Maecenas in phasellus amet fames pulvinar volutpat consectetur pretium et. Tristique blandit id orci orci dui commodo gravida.

Тематика засідань НМР на 2022 рік
№ з/пТермінТема засіданняВідповідальний
1 Лютий Про затвердження рішень експертної комісії щодо оцінки методичних розробок учителів, які претендують на присвоєння звання «учитель-методист», «вихователь-методист», «викладач-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист». Мельник Н. А.
    Стан і розвиток психологічної служби у системі освіти Рівненщини в умовах реалізації нових професійних стандартів. Мельник Ю. В.
    Сучасні вектори національно-патріотичного виховання здобувачів освіти. Мінакова Н. Г.
    Про налагодження партнерської взаємодії із профільними міжнародними агенціями та громадськими організаціями, що опікуються питаннями освіти осіб з особливими освітніми потребами. Колодич О. Б.
    Діяльність кабінету виховної роботи та позашкільної освіти щодо науково-методичного забезпечення виховного процесу закладів освіти. Джаман Т .В.
    Про схвалення посібників, методичних рекомендацій тощо. Пекарська Л. В.
2 Травень Пріоритетні напрями науково-методичного супроводу педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в умовах нових освітніх і професійних стандартів. Ковбасюк Т. Л.
Шишолік Л. А.
    Про особливості викладання курсів морально-духовного спрямування та підготовку вчителів християнської етики до здійснення освітньої діяльності в закладі ЗСО. Фурман В. К.
    Про підсумки проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022». Лютко О. М.
    Про підсумки проведення ХІХ обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості. Люшин М. О.
    Про підготовку педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності в освітньому просторі закладу ЗСО в умовах Нової української школи. Бордюк В. М.
    Про діяльність кабінету інформаційно-комунікаційних технологій щодо науково-методичного супроводу індивідуальної траєкторії професійного розвитку освітян області. Басараба Н. А.
    Про схвалення посібників та методичних рекомендацій на допомогу педагогічним працівникам області щодо актуальних питань організації освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році. Пекарська Л. В.
Ільницький В. О.