Рівненський регіональний центр дистанційної науково-методичної підтримки педагогічних працівників навчальних закладів у міжатестаційний період
Метою діяльності Центру дистанційної науково-методичної підтримки є здійснення науково-методичного супроводу педагогічних працівників системи дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, популяризація інноваційних педагогічних технологій та всебічне впровадження їх у практику діяльності навчальних закладів регіону, пропаганда новаторського досвіду для підвищення професійного рівня педагогічних працівників і розвиток їхньої творчої ініціативи у міжатестаційний період; ознайомлення з сучасним науковим і навчально-методичним забезпеченням системи дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти.
Напрями діяльності Центру:
- науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;
- трансформування наукових ідей у педагогічну практику роботи навчальних закладів, науково-методичних установ;
- науково-методична підтримка інноваційної діяльності в навчальних закладах, науково-методичних установах регіону;
- інформаційно-методичний супровід навчальних закладів, науково-методичних установ і педагогічних працівників із питань якості освіти, національного виховання, розвитку інклюзивної освіти, профільного навчання у старшій школі, реформування районних, міських методичних служб, дистанційного навчання, моніторингу якості освіти тощо;
- консультування педагогічних працівників із проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук;
- супровід наукових пошуків та експериментальної роботи, яку здійснюють педагогічні працівники навчальних закладів та науково-методичних установ району, міста;
- психологічний супровід та соціально-педагогічний патронаж у системі освіти регіону.
Основні завдання Центру дистанційної науково-методичної підтримки:
- підвищення професійного рівня педагогічних працівників системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти у міжатестаційний період;
- організація професійної мережевої взаємодії між науково-педагогічними і педагогічними працівниками інституту, науково-методичних установ та педагогічними працівниками системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти регіону;
- розширення інформаційно-освітнього простору регіону шляхом упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес із метою реалізації державних освітніх стандартів;
- проектування науково-методичної діяльності з питань підвищення якості освіти, національного виховання, розвитку інклюзивної освіти, профільного навчання у старшій школі, перезавантаження діяльності районних, міських методичних служб, дистанційного навчання, моніторингу якості освіти з метою формування конкурентоздатного фахівця в галузі освіти;
- створення сприятливого мережевого освітнього середовища для творчої співпраці науково-педагогічних та педагогічних працівників регіону.