Новини інституту

ШІСТНАДЦЯТА ЛІТНЯ ШКОЛА МЕДІАОСВІТИ ТА МЕДІАГРАМОТНОСТІ. ДЕНЬ ТРЕТІЙ, 4 ЛИПНЯ

У період із 2 по 5 липня 2019 року на Рівненщині Академія української преси в партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти проводять шістнадцяту літню школу медіаосвіти та медіаграмотності.

Досвідом впровадження медіаосвіти у Нову українську школу на поркладі Чернігівської області поділився ОЛЕКСАНДР МОКРОГУЗ, завідувач кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, доцент, кандидат педагогічних наук, автор та науковий редактор посібників та програм із медіаосвіти та медіаграмотності, рекомендованих МОН для закладів загальної , середньої освіти.

Зокрема: про створення навчальної програми пропедевтичного курсу для 9 класу «Основи медіаграмотності»; про впровадження всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» на базі навчальних закладів України на 2017-2022 рр. (наказ МОН України № 1199 від 18.08.2017) у Чернігівській області; про створення у Чернігівському ОІППО аудиторіЇ медійної та інформаційної грамотності”, на базі якої відбувається основна медіаосвітня діяльність; про проведення для вчителів Чернігівської області курсів з медіаграмотності (1-2 лекції), щорічних семінарів з медіаосвіти; представив навчальний посібник «Громадянська освіта» для студентів педагогічних вишів. Особливу увагу викликав розділ «Інформація та мас-медіа», в якому систематизовано навчальний матеріал з медіаосвіти. Учасників літньої школи захопила інноваційність посібника, що поєднує теоретичну та методичну складові.

 

ПІЩАНСЬКА ВІКТОРІЯ, доцент кафедри філософії Дніпровської академії неперервної освіти, доктор педагогічних наук, координатор упровадження медіаосвіти в Дніпропетровській області, випускниця 2 Літньої Школи АУП медіаосвіти і медіаграмотності, поділилася досвідом впровадження моделі наскрізної медіаосвіти на Дніпропетровщині «Створення системи шкільної медіаосвіти на основі принципів наскрізного навчання», її основними напрямами:

1.  Розробка та реалізація обласної комплексної програми експериментальної діяльності.

2.  Викладання курсів медіаосвітнього спрямування.

3.  Інтеграція медіаосвіти у навчальні предмети ЗНЗ.

4.  Запровадження широкомасштабної виховної роботи.

5.  Реалізація навчального проекту підготовки медіапедагогів області.

6.  Здійснення методико-психологічного супроводу  медіапросвіти батьків.

DSC_5288.JPG
DSC_5290.JPG
DSC_5298.JPG
DSC_5303.JPG
DSC_5313.JPG

  • 04.07.2019
До списку новин