Новини інституту

МАРКЕТИНГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В ДІЇ

11 квітня 2019 року відбулося засідання обласної творчої групи керівників спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), гімназій, ліцеїв, колегіумів із проблеми «Освітній маркетинг як стратегія розвитку сучасного закладу освіти». Тема чергового засідання: «Інструменти позиціонування закладу освіти на ринку освітніх послуг». Базовий заклад для проведення заходу – Сварицевицький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради, який відомий в Україні своїми кращими освітніми практиками, ефективною моделлю функціонування та розвитку опорного закладу.

Керівник творчої групи Микола Люшин, кандидат педагогічних наук, завідувач кабінету освітнього адміністрування Рівненського ОІППО, окреслив актуальність означеної проблемної теми, її мету і завдання щодо діяльності маркетингової служби у закладі загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на важливості зв’язків із громадськістю для розбудови нової української школи.

Пріоритетами виступів Ніни Стасюк, начальника управління освіти, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації, Тетяни Таборовець, завідувача Дубровицького районного методичного кабінету, було висвітлення організації освітнього простору, забезпечення конкурентоспроможності закладів освіти в контексті впровадження Концепції «Нова українська школа».

Директор Сварицевицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Олена Полюхович розкрила особливості формування позитивного іміджу закладу освіти в умовах освітнього округу. Вагомими педагогічними здобутками колективу визнано створення і розвиток інклюзивного освітнього середовища, використання інструментів інтернет-маркетингу, досягнення синергетичного ефекту в управлінській діяльності.

Значущість інструментів позиціонування закладу освіти на ринку освітніх послуг учасники творчої групи мали змогу осмислювати на тренінгу «Розвиваємо здоровязбережувальну компетентність»; у творчих лабораторіях педагогічних працівників, візити до яких поєднувалися з професійними діалогами, дискусіями; під час презентації досягнень учнівської адміністрації «Лідер», шкільних осередків академічно-аматорського виховання; у театрі мініатюр НВК.

За підсумками роботи творчої групи вироблено методичний прес-реліз. Зокрема, закладам освіти рекомендовано популяризувати оригінальні маркетингові практики на ХVІІ обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості (номінації «Управління освітою», «Методична робота з педагогічними кадрами») у березні 2020 р.

1_Творча група Сварицевичі 11.04.2019.JPG

2_Творча група Сварицевичі 11.04.2019.JPG

3_Творча група Сварицевичі 11.04.2019.JPG

4_Творча група Сварицевичі 11.04.2019.JPG

  • 12.04.2019
До списку новин