Новини інституту

20 березня 2014 року відбувся семінар-практикум на тему: «Сучасні методи корекції усного та писемного мовлення молодших школярів під час корекційно-логопедичних занять»

20 березня 2014 року відбувся семінар-практикум на  тему:  «Сучасні методи корекції усного та писемного мовлення молодших школярів під час корекційно-логопедичних занять»

Відповідно до плану роботи Рівненського інституту післядипломної педагогічної освіти 20 березня 2014 року на базі комунального закладу «Тучинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІст.» відбувся семінар-практикум для учителів-логопедів, учителів-дефектологів спеціальних шкіл-інтернатів області на  тему:  «Сучасні методи корекції усного та писемного мовлення молодших школярів під час корекційно-логопедичних занять». Мета семінару -- пошук шляхів підвищення результативності корекції усного та писемного мовлення молодших школярів шкіл-інтернатів та презентація сучасних методів під час корекційно-логопедичних занять.

З особливостями формування мовлення у дітей із затримкою психофізичного розвитку, які навчаються в КЗ «Тучинська спеціальна  загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ст.» познайомила учасників семінару директор закладу Мичак Тамара Володимирівна. Глибоку і змістовну доповідь про методики логопедичної роботи з виявлення та усунення порушень усного та писемного мовлення в учнів початкових класів підготувала Альошко Валентина Іванівна, вчитель розвитку   мовлення КЗ «Клеванська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст.». Досвідом роботи з використання інтерактивних методів корекції усного та писемного мовлення школярів поділилась  Рокитенець Валентина Володимирівна,  вчитель розвитку мовлення КЗ «Дубенська  спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІст.». Радіон Світлана Сергіївна, вчитель-логопед КЗ «Костопільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ст.», розповіла про комплексний підхід у корекційній роботі  з  попередження та подолання вад усного та писемного мовлення і про те, як він здійснюється у їхньому закладі.

На високому професійному рівні, з використання ІКТ були проведені заняття з розвитку мовлення Болбою  Валентиною Миколаївною та  Бейлах Вітою  Володимирівною,  вчителями розвитку мовлення школи-інтернату. Як відбувається спільна робота педагогів інтернатного закладу з корекції вад мовлення молодших школярів було продемонстровано на самопідготовках вихователями Півень Іриною Богданівною та Волинчук Інною Геннадієвною.

А результат, до якого треба готувати дітей --  гарна мова, вимовляння всіх звуків, вміння декламувати, розвинуті акторські дані тощо – були показані старшокласниками школи у літературно-музичній композиції «В гостях у старого Кобзаря»(автор Опанасюк Валентин Васильович).

Під час засідання за «круглим столом» учасники семінару поділились власним досвідом роботи. Після їх виступів та виступів Жук Раїси Андріївни, заступника директора з навчальної роботи, Зінчук Таїсії Бенедиктівни, заступника директора з виховної роботи школи-інтернату, Гузь Наталії Леонідівни, методиста кабінету виховної роботи, захисту прав дитини, позашкільної освіти, дисциплін  художньо- естетичного циклу та фізичного виховання РОІППО були вироблені методичні рекомендації по корекції вад усного та писемного мовлення молодших школярів.

        Як підсумок, учасники семінару -- учителі розвитку мовлення, учителі-логопеди, учителі-дефектологи шкіл-інтернатів області --  систематизували, поглибили знання про сучасні методи корекції усного та писемного мовлення молодших школярів, проаналізували ефективність комплексного підходу у корекційній роботі з попередження та подолання вад усного та писемного мовлення, а головне -- отримали стимул до самоосвітньої діяльності з питань  використання сучасних методів корекції усного та писемного мовлення молодших школярів шкіл-інтернатів.

  • 21.03.2014
До списку новин