Новини інституту

Перше засідання «Книжкової лабораторії» РОІППО

4 травня в бібліотеці РОІППО відбулося перше засідання «Книжкової лабораторії»  з теми «КнигоНУШ: особистий і професійний розвиток педагога», модератором якого була старший викладач кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти Г. Є. Тригубець.

Громадська спілка «Міжнародний інститут інтегрального розвитку» реалізує проект «Школа Емпатії». Серед 160 претендентів вибрали наш  Інститут, і ми отримали 40 найсучасніших книжок з особистісного і професійного розвитку освітян.

Учасники засідання «Книжкової лабораторії», яке проходило у рамках тижня кафедри ФЕМО, рекомендують:

Аманда Ріплі у книжці «Розумники» дослідила чотири шкільні системи і показала: до успіху (в цьому випадку це високі результати в міжнародному тестуванні підлітків PISA) можна йти різними шляхами, але все ж є певні закономірності”.

«Малала». Це книжка про неймовірну цінність освіти. Як можна сумувати за своїми книжками і підручниками так само, як хтось сумує за вимушено покинутими домашніми улюбленцями. Як, попри страх смерті і каліцтва (у Малалу стріляли таліби), можна добиватися права ходити до школи. Як одна дитина, один вчитель, одна ручка і книга можуть змінити світ”.

Майкл Фуллан. “Сила змін”. Автор говорить про складність змін в освітньому середовищі, хоча принципи підходять і до будь-якого іншого середовища. Фуллан нагадує, що зміни безперервні, тому і складні. Проте багато залежить від нашого сприйняття цих змін. Вони не можливі лише згори чи знизу. Тобто має бути паралельний процес. У цьому процесі роль кожного важлива, адже кожен стає джерелом змін.

Чим складніша зміна, тим менше ми можемо на неї впливати. Хіба не це ми зараз відчуваємо в освіті? Проте якщо навчимося бачити у викликах та проблемах – друзів та можливості, є шанс, що все буде простіше.

Дуг Лемов “Мастерство учителя”. Вчитель “від Бога”– це не абстрактний “дар” чи талант, це постійне самовдосконалення і увага до деталей.

Якщо ви саме такий учитель – “Мастерство учителя” допоможе трохи інакше поглянути на свою роль та підкаже кілька дуже дієвих вчительських лайфхаків!

Марка Лівін  «Рікі та дороги». Ми багато говоримо про інклюзивний простір і про інклюзивне навчання, але на практиці не завжди готові бути включеними. Аутизм – це те, про що ми говоримо, але частіше не усвідомлюємо ані реакцій людей з РАС (розлади аутичного спектру), ані реакції нашої системи (держави, медицини, освіти – перелік продовжується) на них.

Кен Робінсон «Школа майбутнього» та «Освіта проти таланту. Сила творчості». Цю книжку я хочу порекомендувати вчителеві Нової Української Школи. Як зазначає Робінсон у передмові, “моя мета – допомогти людям усвідомити глибину їхніх творчих здібностей і те, чому вони в них сумніваються; спонукати організації повірити в силу інновацій і створити умови, в яких ті процвітатимуть; а також сприяти творчій революції в освіті”.

Януш Корчак «Як любити дитину». Головна ідея Корчака, на перший погляд, проста: той, хто виховує дитину, повинен її любити. Адже дитина – це особистість, яка не належить нікому, яка заслуговує на повагу. Цьому мистецтву треба навчитись

Стівен Ковін «12 важелів успіху» та «Сім звичок високопрофесійних людей».

Запрошуємо ознайомитись із бібліотекою!

№1.jpg

№2.jpg

№3.jpg

№4.jpg

№5.jpg

№6.jpg

№7.jpg

№8.jpg

  • 04.05.2018
До списку новин