Новини інституту

«Теоретико-методологічні засади формування професійної компетентності педагогічних кадрів, що працюють з обдарованими учнями, засобами методичної роботи в умовах сучасних перетворень і перспектив сталого розвитку України»

«Теоретико-методологічні засади формування професійної компетентності педагогічних кадрів, що працюють з обдарованими учнями, засобами методичної роботи в умовах сучасних перетворень і перспектив сталого розвитку України»

     28 листопада 2013 року на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Рівненським регіональним центром інституту обдарованої дитини НАПН України спільно з кабінетом обдарованої дитини РОІППО проведено обласну науково-практичну конференцію з теми «Теоретико-методологічні засади формування професійної компетентності педагогічних кадрів, що працюють з обдарованими учнями, засобами методичної роботи в умовах сучасних перетворень і перспектив сталого розвитку України».

більше фото + програма конференції 

     У роботі конференції взяли участь педагоги, психологи, заступники директорів з навчально-виховної роботи, директори загальноосвітніх навчальних закладів області; методисти районних, міських методичних кабінетів, центрів; науково-педагогічні та педагогічні працівники Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; наукові співробітники Інституту обдарованої дитини НАПН України та Інституту вищої освіти НАПН України.

     Учасників конференції привітав Лавренчук Андрій Олександрович – в.о. ректора Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, завідувач, доцент кафедри філософії, економіки менеджменту освіти, кандидат наук з державного управління, академік Української академії акмеологічних наук.

     У ході пленарного засідання учасники конференції розглянули теоретико-методологічні засади формування професійної компетентності педагогічних кадрів; теоретичні підходи до визначення структури, компонентів та критеріїв оцінювання компетентності педагога, який працює з обдарованими учнями; основні проблеми розвитку професійної компетентності педагогів, які працюють з обдарованими учнями в умовах загальноосвітнього закладу та системи післядипломної педагогічної освіти; інноваційні підходи та технології неперервного фахового зростання та психологічні аспекти формування професійної компетентності педагогічних працівників, які працюють з обдарованими учнями.

     Робота у секціях здійснювалася за такими напрямами:

- управлінсько-методичний супровід формування професійних компетенцій педагогів, що працюють з обдарованими учнями;

- упровадження інноваційних технологій в практику організації формування професійних компетенцій, необхідних педагогу в роботі з обдарованими учнями;

- психологічні аспекти та особливості підготовки педагогічних працівників до роботи з обдарованими учнями.

 

  • 29.11.2013
До списку новин