Новини інституту

22 жовтня 2020 року відбувся науково-практичний онлайн-семінар РОІППО-РДГУ із теми «Метроритмічні відчуття власного тіла як основа самовираження в тілесній перкусії».

Організатори семінару - тимчасовий науково-дослідний колектив РОІППО у складі: Ірини Кісільчук, Інни Опанасець, Анни Панчак, Лідії Туровської, вчителів музичного мистецтва ЗЗСО міста Рівного. Науковий керівник дослідження - Гумінська Оксана Олексіївна, доцент кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання РДГУ, кандидат педагогічних наук, координатор - Моторна Оксана Степанівна, завідувач кабінету мистецтва та фізичної культури РОІППО.

          В онлайн-семінарі взяли участь понад 90 осіб - науковці, методисти, вчителі музичного мистецтва, музичні керівники ЗДО, керівники гуртків, викладачі музичних шкіл,  серед яких – представники майже усіх областей України.

         З вітальним словом до учасників семінару звернулася почесна гостя заходу - Рагозіна Вікторія Валентинівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, заступник головного редактора журналу «Мистецтво та освіта». На самовираженні особистості як основному орієнтирі сучасної системи освіти закцентувала увагу присутніх Моторна Оксана Степанівна, завідувач кабінету мистецтва та фізичної культури РОІППО. Історико-національний аспект тілесної перкусії розкрила Крижановська Тетяна Ігорівна, доцент, завідувач кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання РДГУ, кандидат педагогічних наук. Методичні аспекти самовираження в тілесній перкусії схарактеризувала Гумінська Оксана Олексіївна, доцент кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання РДГУ, кандидат педагогічних наук.

Практичну частину семінару розпочала Ірина Кісільчук, вчитель Рівненської ЗОШ І-ІІ ступенів № 16. Вона проілюструвала початковий етап оволодіння технікою «звучні жести». Використання тілесної перкусії в процесі слухання музики продемонструвала Лідія Туровська, вчитель Рівненської української гімназії. Власним досвідом використання «музики тіла» для колективного створення ритмічних композицій поділилась Інна Опанасець, вчитель Рівненської гімназії «Гармонія». Про використання «звучних жестів» для розвитку метроритмічного чуття на своїх уроках розповіла  Анна Панчак, вчитель Рівненської ЗОШ І - ІІІ ступенів № 11. Досвідом метроритмічного аранжування пісень з учнями-підлітками поділилась Анастасія Наумюк, вчитель Мізоцького НВК Здолбунівської районної ради. Про використання тілесної перкусії на заняттях з дошкільниками та молодшими школярами у закладах музичної освіти Німеччини розповіла Анна Петерс, викладач ранньої музичної освіти, базової музичної освіти (Пайне, Німеччина), випускниця РДГУ. Власний досвід використання тілесної перкусії у вокально-хоровій роботі представила Наталія Павлючук, художній керівник «Зразкового художнього колективу» дитячого хору «Віват, музико!» Рівненського ПДМ.

         На завершення науково-практичного семінару учасники обмінялися думками та враженнями з приводу використання тілесної перкусії у процесі навчання музичному мистецтву.

         Організатори заходу щиро дякують спікерам та учасникам заходу за активну участь, позитивні емоції, схвальні відгуки та приємний «післясмак».

Презентація_семінар 22.10.2020

IMG-7be01e506580f92163cbc963cdb55469-V.jpg

IMG-08eb7f9ec2f3e101f2f66dc21d9a840c-V.jpg

IMG-63bb1c977eaee87e3389e41a730d2a54-V.jpg

IMG-7991f1f8401f3a0bc24c283dadf97676-V.jpg

  • 23.10.2020
До списку новин