Новини інституту

«Психологічний супровід професійного самовизначення вихованців закладів інтернатного типу»

02 квітня 2015 року на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-практикум для практичних психологів загальноосвітніх шкіл-інтернатів області «Психологічний супровід професійного самовизначення вихованців закладів інтернатного типу». У засіданні взяли участь 15 працівників психологічної служби із 12 районів, міст області.

Розпочався семінар-практикум із вітального слова з вітальним словом до учасників семінару-практикуму звернулася Прокопчук Наталія Василівна, методист кабінету-центру практичної психології і соціальної роботи РОІППО, яка окреслила основні етапи роботи заходу, а також звернула увагу на місце профорієнтаційного напрямку в діяльності працівника психологічної служби. Систему роботи із реалізації даного напрямку презентувала Ніколайчук Ірина Дмитрівна, практичний психолог Вербської загальноосвітньої школи-інтернат. Вона описала власний практичний досвід роботи із різними віковими категоріями школярів: у молодшій, середній та старшій ланці, а також змоделювала фрагмент мотиваційного тренінгового заняття для старшокласників щодо їх професійного самовизначення «Знайди свій шлях». Цікавими для виконання виявилися такі практичні вправи як «День із життя», «Асоціації», «Я мрію стати…», «Оголошення», які не лише мали на меті ознайомити учасників зі світом професій, а й сприяли формуванню усвідомленого ставлення до вибору майбутнього фаху.

Окрім того, у межах роботи семінару-практикуму відбувся «круглий стіл» на тему «Робота з дитиною, яка переживає кризу». Учасники мали змогу поділитися власним досвідом та обговорити важливі питання щодо особливостей надання психологічної допомоги дитині у період гострої кризи. Із практичними рекомендаціями щодо здійснення такої роботи психологом  виступили Мельник Юлія Василівна, завідувач кабінету-центру практичної психології  і соціальної роботи РОІППО та Прокопчук Наталія Василівна, методист кабінету-центру практичної психології і соціальної роботи РОІППО, як запропонували арт-терапевтичні технології, доцільні для використання у таких ситуаціях, алгоритм роботи практичного психолога та особливості побудови консультативної бесіди із дітьми, які переживають гостру кризу.

На завершення, працівниками інституту спільно з учасниками було підсумовано роботу семінару-практикуму та вироблено методичні рекомендації.

 

  • 03.04.2015
До списку новин