Новини інституту

Розвиток позитивної особистісної мотивації соціальних педагогів


03 грудня 2014 року на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-тренінг для новопризначених соціальних педагогів закладів освіти з теми «Розвиток позитивної особистісної мотивації як шлях до активізації професійного саморозвитку». У семінарі-тренінгу взяли участь 14 соціальних педагогів навчальних закладів районів (міст) та 2 соціальних педагоги загальноосвітніх шкіл-інтернатів.

У ході теоретичної частини семінару основні аспекти у формуванні позитивної мотивації шляхом активізації самоосвітньої професійної діяльності окреслила у виступі Абрамович Тетяна Вікторівна, методист кабінету-центру ППСР. Мельничук Ольга Григорівна, старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти, актуалізувала знання присутніх у площині теоретичної готовності соціального педагога до професійної діяльності.

Значна увага була зосереджена на основних аспектах діяльності соціального педагога в умовах реалізації компетентнісно зорієнтованої парадигми та шляхах формування професійного саморозвитку в умовах оновлення системи освіти методистом кабінету-центру ППСР – Прокопчук Наталією Василівною.

Упродовж практичної частини соціальні педагоги взяли участь у тренінгу із розвитку позитивної особистісної мотивації. В ході виконання вправи «Професійні стереотипи», учасники окреслили стереотипні уявлення  щодо різних професій та своєї власної; вправа «Психологічний автопортрет» сприяла виробленню навичок рефлексії та розвитку вміння самодіагностики; експрес-діагностика «Самооцінка реалізації потреб соціальних педагогів у розвитку та саморозвитку» забезпечила виявлення соціальними педагогами здатності до саморозвитку; розвитку навичок рефлексії й вербалізації життєвих та професійних принципів сприяло виконання вправи «Життєвий та професійний кодекс соціального педагога». У ході вправи «Моє професійне майбутнє», учасники тренінгу спроектували план майбутньої професійної діяльності, проаналізували ті чинники, які перешкоджають професіоналізації та які сприяють успішному здійсненню професійної діяльності.

По завершенні семінару-тренінгу соціальні педагоги висловили враження від роботи, узагальнити знання та отримали методичні рекомендації за темою зустрічі.

 

  

  • 04.12.2014
До списку новин