Новини інституту

«Формування готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»

В Україні формується нова філософія державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, вдосконалюється нормативно-правова база відповідно до міжнародних договорів у сфері прав людини, реалізуються та поширюються моделі інклюзивного навчання дітей у навчальних закладах. Увага до проблем дітей з особливими освітніми потребами має суспільну значущість, яка зумовила проведення 27 – 31 жовтня 2014 року Всеукраїнської науково-практичної конференції із теми «Формування готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання». Організаторами заходу були Міністерство освіти і науки України, ДКУ «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти», Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, управління освіти і науки Рівненської ОДА, Рівненський обласний інститут післядипломної  педагогічної освіти.

У заході взяли участь 66 представників 16 регіонів України: працівники департаментів, управлінь освіти обласних, районних державних адміністрацій та виконавчих комітетів рад міст обласного значення, науково-педагогічні та педагогічні працівники інститутів післядипломної педагогічної освіти, районних (міських) методичних кабінетів (центрів), ВНЗ, ПТНЗ, ЗНЗ, ДНЗ та ПМПК, представники державних інституцій та громадських організацій.

У ході конференції висвітлено питання реалізації Концепції розвитку інклюзивного навчання, втілення інклюзивних принципів у життя, вдосконалення навчальної діяльності шляхом розвитку передової освітньої практики, управління розвитком навчальних закладів в умовах інклюзивної освіти, підготовки педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, психологічного та соціального супроводу педагогічних працівників, психолого-медико-педагогічного консультування в організації інклюзивного навчання, співпраці з громадськими організаціями, управліннями охорони здоров’я, соціального захисту з питань інклюзивного навчання, впровадження ефективних методик навчання в атмосфері співпраці та підтримки з боку навчального закладу та місцевої громади, приведення системи освітньої роботи у відповідність до потреб дитини, сім’ї, модернізації науково-методичної роботи у системі післядипломної педагогічної освіти тощо. Учасники конференції одностайні в тому, що захід посилить інтеграцію науки і практики, забезпечить взаємне збагачення досвіду роботи концептуальними підходами щодо формування готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.

Високий фаховий і представницький рівень учасників зібрання дав можливість презентувати досвід щодо формування готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, виробити рекомендації, які сприятимуть впровадженню нових і вдосконаленню діючих механізмів організації освіти дітей з особливими освітніми потребами, їх ранньої інтеграції  в соціальне середовище.

Серед матеріалів конференції – статті, тези, виступи, 3 відео, 13 презентацій, які розміщені на сайті РОІППО та укладені в електронний посібник.

За підсумками роботи учасники конференції отримали сертифікати.

 

З Програмою та матеріалами конференції можна ознайомитися на сайті Рівненського ОІППО.

  • 07.11.2014
До списку новин