Кабінет ЗНО та моніторингу якості освіти

  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    Опольський Ігор Валерійович,
    завідувач кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти

    Освіта. Закінчив Рівненський державний педагогічний інститут, спеціальність «учитель української мови та літератури, історії» (спеціаліст), 1996; Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», спеціальність «Управління навчальним закладом», кваліфікація керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).
    Загальний стаж роботи, у тому числі педагогічний, 24 роки.
    Кількість наукових і науково-методичних праць - 29: в т.ч. 6 статтей, 14 тематичних збірників, 9 методичних рекомендацій.
    Нагороди, почесні звання. Подяка Українського центру оцінювання якості освіти (2007); Грамота Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (2008); Почесна грамота Управління освіти і науки Рівненської ОДА (2008); Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (13.05.2010); Грамота Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (04.10.2011); Почесна грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2011); Подяка Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (19.03.2012); Грамота Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (25.09.2013); Подяка Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2017); Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (05.05.2017); Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (08.09.2017); Подяка Українського центру оцінювання якості освіти та PISA-2018; Подяка Міністерства освіти і науки України (2018).
    Напрями та тематика діяльності: інформаційно-консультаційний, навчально-методичний супровід процедур підготовки та проведення в області зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти (міжнародного, національного, регіонального рівнів).
    Ігор Валерійович Опольський – сертифікований тренер із правом викладання Міжнародної програми CROSS/ROADS «Молодь на роздоріжжі», адміністратор міжнародного дослідження якості освіти TIMSS у Рівненській області, координатор міжнародного моніторингового дослідження PISA-2018 та PISA-2021 в Рівненській області, координатор національних досліджень в області, регіональних моніторингових досліджень, сертифікована уповноважена особа УЦОЯО, ЛРЦОЯО (2009 - 2019), сертифікований експерт – вчитель-екзаменатор з перевірки відкритої частини робіт учасників ЗНО з української мови та літератури (2013 - 2019), сертифікована відповідальна особа за проведення зовнішнього незалежного оцінювання в окрузі Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (2017, 2018, 2019), сертифікований тренер Львівського центру оцінювання якості освіти з правом навчання старших інструкторів (інструкторів) зовнішнього незалежного оцінювання (2013 - 2019), експерт комісії УЦОЯО з визначення порогу «склав/не склав» (2018) тощо.
    Наукова та професійна активність – за посиланням Завантажити

    Панчук Ірина Валентинівна,
    методист кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти

    Освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, російська)» (спеціаліст), кваліфікація «вчитель мови (англійська, російська) та зарубіжної літератури», 2005 рік;
    Рівненський державний гуманітарний університет, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)» (магістр), кваліфікація «викладач мови (англійська) та літератури у вищих навчальних закладах», 2007 рік;
    Загальний стаж роботи, у тому числі педагогічний, 14 років та 3 місяці.
    Кількість наукових і науково-методичних праць: : основні результати наукової діяльності висвітлено в 34 науково-методичних публікаціях, серед них 3 статті –  2 у науково-методичному журналі Рівненського ОІППО «Нова педагогічна думка»; 1 у збірнику матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару, 16 методичних рекомендацій.
     Нагороди, почесні звання. Грамота Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, 2007 рік; почесна грамота Управління освіти і науки РОДА, 2009; подяка Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, 2012 рік,  подяка Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, 2013 рік, грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2013 рік. 
    Напрями та тематика діяльності: науково-методичне забезпечення моніторингу якості освіти, експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання; організація науково-методичної роботи в закладах та установах освіти з питань моніторингу та експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, професійного рівня педагогічних працівників із питань моніторингу та експертизи якості освіти, координація діяльності структурних методичних підрозділів кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти, адаптації педагогічних працівників до педагогічної професії чи посади, набуття необхідного досвіду; адаптація педагогічних робітників до кардинальних змін у сучасній освіті, відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику навчальних закладів.
    Панчук Ірина Валентинівна – координатор з питань національних та регіональних
    моніторингових досліджень в Рівненській області, з питань програми сприяння зовнішньому тестуванню в Україні; сертифікований експерт з основ освітнього тестування; адміністратор міжнародних досліджень TIMSS та  PISA.
    Наукова і професійна активність - за посиланням Завантажити

     

    Холод Олена Володимирівна,
    методист кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти

    Освіта. Закінчила Рівненський державний педагогічний інститут, Педагогіка і методика педагогічного навчання/учитель початкових класів, 1992; Рівненський державний гуманітарний університет, Педагогічна освіта/бакалавр педагогічної освіти. Вчитель мови і літератури (німецька), 2006: Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, Управління навчальним закладом/керівник навчального закладу, 2008
    Загальний стаж роботи – 32 роки, у тому числі педагогічний стаж – 29 років.
    Кількість наукових і науково-методичних праць: 2 статті, 14 методичних рекомендацій щодо проведення моніторингових досліджень, 17 інформаційно-аналітичних збірників.
    Нагороди, почесні звання. Грамота Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти (2007); Почесна грамота Управління освіти і науки Рівненської обласної державної  адміністрації (2009); Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2014); Подяка Українського центру оцінювання якості освіти за допомогу в організації та проведенні міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 (2018); Диплом Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти і номінації "Молодий науковець" (2008); Сертифікат тренера із педагогічного оцінювання "TRAST"  Україно-європейського проекту "Справедливе оцінювання "TRAST Програма Євро TEMPUS/TACIS (2006); Сертифікат учасника майстер-класу Ш.О.Амонашвілі "Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому просторі" (2006); Сертифікат учасника семінару-тренінгу "Формування майбутнього Європи" в рамках проєкту "Європейські перспективи України" (2007); Сертифікат учасника установчої наради «Науково-методологічні засади створення сучасного підручника» (2016).
    Напрями і тематика діяльності: забезпечення методичного супроводу процедур зовнішнього незалежного оцінювання, експертизи якості освіти та моніторингу якості освіти; організація науково-методичної роботи з питань моніторингу та експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, підвищення професійного рівня педагогічних працівників із питань моніторингу та експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання (проведення  навчальних семінарів, навчання інструкторів тощо); координація діяльності працівників районних, міських методичних кабінетів, органів управління освітою ОТГ, закладів загальної середньої, професійно-технічної освіти, вищих навчальних закладів І-ІІ р.а. з питань моніторингу якості освіти та проведення ЗНО; здійснення процедур моніторингу стану організації педагогічного процесу і науково-методичної  роботи закладах освіти; здійснення процедур апробації тестових завдань для наповнення банка тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти.
    Холод Олена Володимирівна  –  координатор національних та регіональних моніторингових досліджень з питань якості освіти, адміністратор міжнародних досліджень «TIMSS», « PISA».
    Холод Олена Володимирівна – сертифікований тренер із педагогічного оцінювання "TRAST"  Україно-європейського проекту "Справедливе оцінювання "TRAST Програма Євро TEMPUS/TACIS.
    Наукова і професійна активність  - за посиланням  Завантажити

  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Метою діяльності кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти є науково-методичне забезпечення моніторингу якості освіти, експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, організація науково-методичної роботи з питань моніторингу та експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників із питань моніторингу та експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, розвиток їхньої творчої ініціативи у міжатестаційний період.

  • ФУНКЦІЇ КАБІНЕТУ

    • адаптивна – стосується адаптації педагогічних працівників до педагогічної професії чи посади, набуття необхідного досвіду; адаптація до кардинальних змін у сучасній освіті;
    • розвивальна – полягає у необхідності перетворення вже сформованих стереотипів дій та установок, що дуже важливо, до діяльності в нових умовах;
    • прогностична – враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
    • компенсаторна – передбачає надання педагогічним працівникам інформації, яка не була отримана ними під час курсів підвищення кваліфікації;
    • інформаційно-коригувальна – спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
    • трансформаційна – відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику навчальних закладів;
    • діагностична – систематичний моніторинг професійного рівня педагогічних працівників;
    • моделююча – моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників у міжатестаційний період;
    • інформаційно-аналітична – вивчення й узагальнення педагогічного досвіду для його застосування у навчально-виховному процесі та вдосконалення професійного рівня педагогічних кадрів;
    • організаційно-координувальна – координація діяльності структурних методичних підрозділів кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти;
    • соціальна – створення належного психологічного клімату у кабінеті ЗНО та моніторингу якості світи.
  • НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

      Діяльність кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти здійснюється за такими основними напрямами:
    • науково-методичне забезпечення з питань моніторингу та експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання;
    • трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка інноваційної діяльності з питань моніторингу та експертизи якості освіти, зовнішнього незалежного оцінювання;
    • наукові пошуки та експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники навчальних закладів;
    • інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників;
    • консультування педагогічних працівників із проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

    • створення умов для розвитку професійної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання;
    • координація діяльності працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів), районних (міських) методичних стуктурних підрозділів;
    • моніторинг якості освіти, рівня навчальних досягнень учнів, у тому числі тих, що навчаються за альтернативними підручниками і навчальними посібниками;
    • моніторинг стану організації педагогічного процесу і науково-методичної роботи в цих закладах;
    • здійснення апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного забезпечення, навчальної літератури, тестових завдань для наповнення банка тестових завдань Українського центру оцінювання якості освіти, електронних програмних засобів, програмно-методичних комплексів, навчальних комп'ютерних комплексів;
    • патронаж навчальних закладів, які мають статус експериментальних майданчиків, і надання їм науково-методичної допомоги;
    • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам;
    • упровадження сучасних педагогічних методик і технологій, інтерактивних форм і методів організації навчання і виховання;
    • організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій;
    • вивчення, узагальнення та впровадження у педагогічну практику досвіду;
    • формування електронної бази даних щодо педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів, фондів навчальної, довідкової, методичної, психолого-педагогічної, наукової, науково-популярної, художньої та іншої літератури і періодичних педагогічних видань;
    • проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності навчальних закладів і окремих педагогічних працівників;
    • висвітлення у засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників і проблем розвитку освіти. ті освіти
  • РАДА КАБІНЕТУ

    ОПОЛЬСЬКИЙ Ігор Валерійович, завідувач кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО.
    ВЄТРОВ Іван Васильович, проректор із зовнішніх звязків і моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО.
    ХОЛОД Олена Володимирівна, методист кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО.
    ПАНЧУК Ірина Валентинівна, методист кабінету ЗНО та моніторингу якості освіти Рівненського ОІППО.
    ОНОФРІЙЧУК Вікторія Вікторівна , методист Костопільського відділу освіти та виховання, відповідальна за організацію та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, здійснення експертизи якості освіти, моніторингу якості освіти.
    КОВАЛЬЧУК Віктор Володимирович , методист Дубенського районного методичного кабінету, відповідальний за організацію та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, здійснення експертизи якості освіти, моніторингу якості освіти.
    БАБИЧ Володимир Анатолійович, методист Зарічненського районного методичного кабінету, відповідальний за організацію та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, здійснення експертизи якості освіти, моніторингу якості освіти.
    ЖУК Наталія Анатоліївна, методист Гощанського районного методичного кабінету, відповідальна за організацію та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, здійснення експертизи якості освіти, моніторингу якості освіти.
    КРАСНОВСЬКА Алла Володимирівна, методист відділу освіти Рівненської районної державної адміністрації, відповідальна за організацію та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, здійснення експертизи якості освіти, моніторингу якості освіти.
  • НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА КАБІНЕТУ

    Моніторинг якості професійної діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів