Кабінет виховної роботи та позашкільної освіти

  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    ГАВРИШ Ніна Павлівна, завідувач кабінету (0362) 64-96-66
    МІНАКОВА Наталія Георгіївна, методист кабінету (0362) 64-96-66
    ОРЛОВСЬКА Тетяна Вікторівна, методист кабінету (0362) 64-96-66
    ДАВИДЮК Наталія Юріївна, методист кабінету (0362) 64-96-74
    ГАВРИШ Ніна Павлівна Кабінет виховної роботи,позашкільної освіти, захисту прав дитини, дисциплін художньо-естетичного циклу та фізичного виховання
  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Метою діяльності кабінету є науково-методичне забезпечення виховного процесу у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, діяльності шкільних бібліотек та навчально-виховного процесу українознавства; організація науково-методичної роботи; підвищення професійного рівня педагогічних працівників, розвиток їх творчої ініціативи у міжатестаційний період.

  • ФУНКЦІЇ КАБІНЕТУ

    • адаптивна – стосується адаптації педагогічних працівників до педагогічної професії чи посади, набуття необхідного досвіду; адаптація до кардинальних змін у сучасній освіті;
    • розвивальна – полягає у необхідності перетворення вже сформованих стереотипів дій та установок, що дуже важливо, до діяльності в нових умовах;
    • прогностична – враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
    • компенсаторна – передбачає надання педагогічним працівникам інформації, яка не була отримана ними під час курсів підвищення кваліфікації;
    • інформаційно-коригувальна – спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
    • трансформаційна – відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику навчальних закладів;
    • діагностична – систематичний моніторинг професійного рівня педагогічних працівників;
    • моделююча – моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників у міжатестаційний період;
    • інформаційно-аналітична – вивчення й узагальнення педагогічного досвіду для його застосування у навчально-виховному процесі та вдосконалення професійного рівня педагогічних кадрів;
    • організаційно-координувальна – координація діяльності структурних методичних підрозділів кабінету;
    • соціальна – створення належного психологічного клімату у кабінеті.
  • НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    • науково-методичне забезпечення виховного процесу; освітнього процесу у позашкільних навчальних закладах;
    • трансформування наукових ідей у педагогічну практику педагогів, науково-методична підтримка інноваційної діяльності вчителів із українознавства;
    • науково-дослідницька та експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники навчальних закладів;
    • інформаційно-методичний супровід педагогічних працівників навчальних закладів;
    • консалтингова діяльність методистів кабінету щодо проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

    • створення умов для розвитку професійної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання; координація діяльності працівників районних, міських методичних кабінетів, центрів, районних, міських методичних структурних підрозділів;
    • моніторинг рівня вихованості та навчальних досягнень учнів, у тому числі тих, що навчаються за альтернативними підручниками і навчальними посібниками;
    • моніторинг стану організації навчально-виховного процесу і науково-методичної роботи у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах;
    • здійснення апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного забезпечення;
    • патронаж навчальних закладів, які мають статус експериментальних майданчиків, і надання їм науково-методичної допомоги;
    • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам;
    • упровадження сучасних педагогічних методик і технологій, інтерактивних форм і методів організації виховання;
    • проведення фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;
    • організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій;
    • вивчення, узагальнення та впровадження педагогічного досвіду у практику;
    • формування електронної бази даних щодо педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів, фондів навчальної, довідкової, методичної, психолого-педагогічної, наукової, науково-популярної, художньої та іншої літератури і періодичних педагогічних видань;
    • проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності навчальних закладів і окремих педагогічних працівників;
    • висвітлення у засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників із проблем розвитку освіти.
  • РАДА КАБІНЕТУ

    ГАВРИШ Ніна Павлівна, голова ради

    МІНАКОВА Наталія Георгіївна, методист

    ОРЛОВСЬКА Тетяна Вікторівна, методист

    ДАВИДЮК Наталія Юріївна, методист

    Шевчук Ольга Мефодіївна, методист із виховної роботи Рівненського районного методичного кабінету