Кабінет-центр практичної психології і соціальної роботи

  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    Мельник Юлія Василівна,
    завідувач навчально-методичного кабінету психологічної служби

    Освіта.Рівненський державний педагогічний інститут. Учитель російської мови та літератури (1991).
    Рівненський державний педагогічний інститут. Практичний психолог (1996).
    Загальний (педагогічний) стаж роботи – 27 р.,  в т.ч. стаж на науково-педагогічних посадах -18 р.
    Кількість наукових і науково-методичних праць. Видано 20 статей, 15 методичних посібників з актуальних питань сучасної практичної психології, опублікованих в різних фахових виданнях.
    Нагороди, почесні звання. Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 2008 р, почесною грамотою Рівненської обласної ради  - 2015, Почесними грамотами управління освіти і науки обласної державної адміністрації 2005,2007 р, грамотами інституту модернізації змісту освіти - 2017 та інституту післядипломної педагогічної освіти 2003, 2006, 2011,2018.
    Напрями і тематика діяльності. Координація методичним забезпеченням діяльності практичного психолога і соціального педагога. Методична, інформаційна підтримка практичних психологів, соціальних педагогів, керівників закладів з питань організації і функціонування  психологічних служб. Психологічне консультування, організація психологічної служби у закладі, формування сприятливого психологічного простору у новій українській школі; використання методів арт-терапії у роботі практичного психолога і педагога.

    Наукова і професійна активність - за посиланням: Завантажити

    Абрамович Тетяна Вікторівна,
    методист навчально-методичного кабінету психологічної служби

    Освіта. Дубенське педагогічне училище, спеціальність «початкове навчання», кваліфікація «учитель початкових класів, організатор роботи з учнівськими об’єднаннями», 1996 рік; Рівненський державний гуманітарний університет, спеціальність «практична психологія і соціальна педагогіка», кваліфікація «практичний психолог в закладах освіти, соціальний педагог», 2001 рік; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. академіка Степана Дем’янчука»,  аспірантура, 2018 рік.
    Дисертація. Кандидат педагогічних наук, тема дисертації «Розвиток професійної компетентності соціального педагога у системі післядипломної освіти», спеціальність – «теорія і методика професійної освіти», 2018 рік.
    Загальний стаж роботи, в т.ч. педагогічний стаж - 21 рік.
    Кількість наукових і науково-методичних праць. Основні результати наукової діяльності відображено у 20 одноосібних публікаціях, серед яких: 8 – у наукових фахових виданнях, 1 – в електронному виданні, 1 – у виданні, що внесено до міжнародної наукометричної бази Index Copernicus, 6 – у збірниках науково-практичних конференцій, 4 – науково-методичні посібники.
    Нагороди, почесні звання. Грамоти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2015, 2018, 2018 рр.).
    Напрями і тематика діяльності. Науково-методичне забезпечення, методичний супровід, методичний контроль та підвищення фахового рівня працівників психологічної служби (методистів психологічної служби відділів (управлінь) освіти районів, міст, ОТГ, практичних психологів, соціальних педагогів) у міжкурсовий період; надання практичної соціально-педагогічної, психологічної та організаційно-методичної допомоги усім учасникам освітнього процесу, органам управління освітою з питань практичної психології і соціальної педагогіки; формування методичної культури педагогічних кадрів, надання цілеспрямованої допомоги їм у реалізації актуальних завдань реформування національної системи освіти. Забезпечення реалізації організаційно-управлінської, навчально-методичної, консультативної та координаційної функцій у психологічній службі системи освіти.
    Наукова і професійна активність - за посиланням: Завантажити

  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Мета діяльності кабінету полягає у забезпеченні функціонування психологічної служби у системі освіти області.

  • ФУНКЦІЇ КАБІНЕТУ

      Функціями кабінету-центру є:
    • збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
    • забезпечення психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Завдання навчально-методичного кабінету психологічної служби:
    • надання навчально-методичної, інформаційної, консультативної та експертної підтримки працівникам психологічної служби;
    • здійснення та організація науково-дослідних, дослідно-експериментальних, практичних досліджень за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби;
    • вивчення потреб і надання практичної допомоги новопризначеним працівникам психологічної служби;
    • організація діяльності методичних об’єднань практичних психологів і соціальних педагогів;
    • упровадження досягнень психологічної та соціально-педагогічної науки та кращого досвіду у практичну діяльність працівників психологічної служби;
    • участь у організації підвищення кваліфікації та розвитку професійної компетентності працівників психологічної служби, оцінюванні, прогнозуванні та формуванні освітньої політики регіону;
    • модернізація змісту, форм та методів науково-методичної роботи щодо розвитку професійної компетентності працівників психологічної служби закладів освіти;
    • моніторинг стану організації діяльності психологічних служб у закладах дошкільної /загальної середньої / позашкільної освіти;
    • використання інформаційно-комунікаційних, інших сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів, їх упровадження в практику діяльності психологічних служб закладів дошкільної / загальної середньої / позашкільної освіти;
    • вивчення, узагальнення та поширення в освітній практиці досвіду роботи працівників психологічної служби, наукових ідей, інноваційних педагогічних технологій і методик;
    • висвітлення в засобах масової інформації інноваційного стилю діяльності працівників психологічної служби установ, закладів освіти.
  • РАДА КАБІНЕТУ

    Голова Ради кабінету
    МЕЛЬНИК Ю.В., завідувач навчально-методичного кабінету психологічної служби;
    Члени Ради кабінету:
    АБРАМОВИЧ Т.В., методист навчально-методичного кабінету психологічної служби, кандидат педагогічних наук;. Рівне;
    МАРКОВИЧ Г.М., методист психологічної служби управління освіти Дубенського міськвиконкому;
    ОПАНАСЮК Г.В., завідувач Навчально-методичного центру психологічної служби управління освіти Рівненського міськвиконкому.
  • НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА КАБІНЕТУ

    «Розвиток мотивації працівників психологічної служби до професійного зростання».