Кабінет фізико-математичних предметів

  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    ТРОФІМЧУК Анатолій Борисович, завідувач кабінету (фізика) (0362) 64-96-72
    ПЕКАРСЬКА Лариса Володимирівна, методист кабінету (математика) (0362) 64-96-63
    МЕЛЬНИК Ганна Максимівна, методист кабінету (математика) (0362) 64-96-63
    ТРОФІМЧУК Анатолій Борисович Кабінет фізико-математичних предметів
  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Метою діяльності кабінету фізико-математичних предметів є науково-методичне забезпечення, організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників, розвиток їхньої творчої ініціативи у міжатестаційний період.

  • НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

      Діяльність кабінету фізико-математичних предметів здійснюється за такими основними напрямами:
    • науково-методичне забезпечення;
    • трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка інноваційної діяльності з предмета;
    • наукові пошуки та експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники навчальних закладів;
    • інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників;
    • консультування педагогічних працівників із проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Основними завданнями діяльності кабінету є:
    • створення умов для розвитку професійної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання;
    • координація діяльності працівників районних (міських) методичних кабінетів, районних (міських) методичних структурних підрозділів;
    • моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;
    • вивчення стану організації педагогічного процесу і науково-методичної роботи в цих закладах;
    • здійснення апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного забезпечення;
    • патронаж навчальних закладів, які мають статус експериментальних майданчиків, і надання їм науково-методичної допомоги;
    • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам;
    • упровадження сучасних педагогічних методик і технологій, інтерактивних форм і методів організації навчання і виховання;
    • проведення Всеукраїнського конкурсу "Учитель року", інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;
    • проведення олімпіад із базових дисциплін, турнірів тощо; організація підготовки команд та окремих учнів до участі їх у наступних етапах змагань;
    • організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій;
    • вивчення, узагальнення та впровадження у педагогічну практику досвіду;
    • формування електронної бази даних щодо педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів;
    • проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності навчальних закладів і окремих педагогічних працівників;
    • висвітлення у засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників і проблем розвитку освіти.
  • РАДА КАБІНЕТУ

    Голова ради кабінету
    ТРОФІМЧУК Анатолій Борисович
    Члени ради кабінету:
    ПЕКАРСЬКА Лариса Володимирівна, методист
    МЕЛЬНИК Ганна Максимівна, методист
    ГРИГОРЕНКО Олександр Володимирович – методист Корецького районного методичного кабінету
    КАЗМІРЧУК Володимир Романович – методист Радивилівського районного методичного кабінету
    КУШМИРУК Ольга Степанівна – методист Сарненського районного методичного кабінету
    МАРЧУК Тетяна Феодосіївна – методист Кузнецовського міського методичного кабінету
  • НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА КАБІНЕТУ

    Науково-методичний супровід професійного зростання вчителів в умовах інноваційного розвитку природничо-математичної освіти та технологій.