Кабінет роботи з обдарованими учнями

1
  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    Кузьмін Олена Євменівна,
    завідувач кабінету роботи з обдарованими учнями

    Освіта. 1991 рік, Дубнівське педагогічне училище, спеціальність: викладання в початкових класах загальноосвітньої школи, кваліфікація: вчитель початкових класів, організатор роботи з учнівськими об’єднаннями. Диплом молодшого спеціаліста.
    1996 рік, Рівненський державний педагогічний інститут, спеціальність: українська мова та література, психологія, кваліфікація: учитель української мови та літератури, шкільний психолог.Диплом спеціаліста.
    2014 рік, Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», спеціальність: українська мова і література, кваліфікація: філолог. Викладач української мови і літератури. Вчитель зарубіжної літератури, редактор освітніх видань.Диплом магістра .
    Загальний стаж роботи – 31 рік, в т.ч. педагогічний стаж - 19 років.
    Кількість наукових та науково-методичних праць :  5 (методичні рекомендації).
    Нагороди, почесні звання. Подяка управління освіти і науки Рівненської ОДА, 2014 р. Почесна грамота управління освіти і науки Рівненської ОДА, 2014 р. Почесна грамота Рівненської обласної ради, 2015 р. Подяка МОН України, 2015 р. Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2017 р. Подяка МОН України, 2017 р. Подяка МОН України, 2019 р.
    Напрями і тематика діяльності .
    Підготовка педагогічних працівників до роботи в умовах Нової української школи; формування наскрізних навичок ХХI століття; розвиток професійної майстерності педагогічних працівників закладів освіти в системі післядипломної педагогічної освіти; організація роботи з обдарованими учнями, супровід вчителя, керівника закладу загальної середньої освіти до роботи з обдарованими учнями, тренер, експерт Нової української школи.
    Наукова і професійна активність  - за посиланням Завантажити

     

    Гурова Наталія В'ячеславівна,
    методист кабінету роботи з обдарованими учнями

    Освіта. Диплом спеціаліста. 1994 рік,  Рівненський державний педагогічний інститут, російська мова та література народів світу.
    Диплом спеціаліста.1995 рік, Рівненський державний педагогічний інститут, українська мова і література.
    Диплом магістра.2009 рік, Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука», викладач-дослідник української мови і літератури.
    Загальний стаж роботи (в т.ч. педагогічний) - 25 років, 3 місяці.
    Кількість наукових та науково-методичних праць: усього 4 праці.

    Нагороди, почесні звання. Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2014, 2017). Почесна грамота управління освіти і науки Рівненської ОДА, 2015 р.  Подяка видавництва «Шкільний світ», 2011 р. Подяка МОН України (2013, 2015, 2018). Подяка управління освіти і науки Рівненської ОДА, 2014 р., 2017 р.
    Напрями і тематика діяльності.Організація роботи з обдарованими учнями, супровід вчителя,  керівника закладу загальної  середньої освіти до роботи з обдарованими учнями.
    Наукова і професійна активність - за посиланням: Завантажити

  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Метою діяльності кабінету є сприяння підвищенню рівня професійної компетентності педагогів Рівненської області у виявленні обдарованості, навчанні, розвитку та вихованні духовно багатої, соціально активної, фізично здорової творчої особистості дитини; організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників, що працюють з обдарованими учнями, розвиток їхньої творчої ініціативи у міжатестаційний період; науково-методичне забезпечення, організація та проведення ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів та обласних етапів Всеукраїнських турнірів, конкурсів.

  • НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

      Діяльність Кабінету здійснюється за такими основними напрямами:
    • діагностичний – консультування педагогів з проблем психологічної і педагогічної діагностики обдарованості;
    • науково-методичний – визначає коло завдань, які орієнтують педагогів на пошук ефективних педагогічних методів, форм та засобів розвитку обдарованих дітей; науково-методичне забезпечення ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів та обласних етапів Всеукраїнських турнірів, конкурсів;
    • дослідно-експериментальний - пошук бази проведення досліджень та сприяння співробітникам Інституту обдарованої дитини НАПН України у їх організації;
    • інформаційно-аналітична діяльність Кабінету спрямована на консультування педагогів з проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті обдарованих дітей;
    • організаційно-просвітницька діяльність спрямовується на популяризацію освіти обдарованих дітей та формування суспільно-громадської думки щодо їх значення;
    • організація та проведення ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів, обласних етапів Всеукраїнських турнірів, конкурсів.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Основні завдання діяльності:
    • сприяння дослідно-експериментальним дослідженням Інституту обдарованої дитини НАПН України, які пов’язані з освітою обдарованих дітей;
    • поширення досвіду новаторської роботи з обдарованими дітьми;
    • надання консультацій педагогам, психологам, керівникам навчальних закладів з питань розвитку обдарованості і реалізації інтелектуальних та творчих здібностей дітей;
    • сприяння реалізації інноваційних проектів освітніх установ, спрямованих на розвиток і вдосконалення системи роботи з обдарованими дітьми в регіоні;
    • надання науково-методичної підтримки закладам шкільної, позашкільної та післядипломної педагогічної освіти, які працюють у сфері роботи з обдарованими дітьми (МАН, центри дитячої творчості, загальноосвітні заклади, що працюють з обдарованими дітьми тощо);
    • координація діяльності працівників районних (міських) методичних кабінетів, районних (міських) методичних структурних підрозділів;
    • моніторинг стану роботи з обдарованими учнями, моніторинг стану організації педагогічного процесу і науково-методичної роботи в закладах для обдарованих учнів;
    • проведення фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників;
    • формування електронної бази даних щодо обдарованих учнів, педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників;
    • організація та проведення олімпіад із базових дисциплін, турнірів, конкурсів тощо;
    • організація підготовки команд та окремих учнів до участі їх у наступних етапах змагань.
  • РАДА КАБІНЕТУ

    Голова ради кабінету
    Кузьмін Олена Євменівна, завідувач кабінету роботи з обдарованими учнями РОІППО.

    Гурова Наталія В’ячеславівна, методист кабінету роботи з обдарованими учнями РОІППО, секретар.
    Крівцова Тетяна Володимирівна, методист Центру роботи з обдарованими учнями Рівненського міського методичного кабінету.
    Бондарчук Мирослава Ярославівна, методист Костопільського районного методичного кабінету.
    Третяк Руслана Федорівна, методист Сарненського районного методичного кабінету.

  • НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА КАБІНЕТУ

    Науково-методичні основи формування мотивації професійного зростання та якісного підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів