Кабінет роботи з обдарованими учнями

  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    КУЗЬМІН Олена Євменівна, завідувач кабінету (0362) 64-96-71
    ГУРОВА Наталія В’ячеславівна, методист кабінету (0362) 64-96-71
    КУЗЬМІН Олена Євменівна Кабінет обдарованої дитини
  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Метою діяльності кабінету є сприяння підвищенню рівня професійної компетентності педагогів Рівненської області у виявленні обдарованості, навчанні, розвитку та вихованні духовно багатої, соціально активної, фізично здорової творчої особистості дитини; організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників, що працюють з обдарованими учнями, розвиток їхньої творчої ініціативи у міжатестаційний період; науково-методичне забезпечення, організація та проведення ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів та обласних етапів Всеукраїнських турнірів, конкурсів.

  • НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

      Діяльність Кабінету здійснюється за такими основними напрямами:
    • діагностичний – консультування педагогів з проблем психологічної і педагогічної діагностики обдарованості;
    • науково-методичний – визначає коло завдань, які орієнтують педагогів на пошук ефективних педагогічних методів, форм та засобів розвитку обдарованих дітей; науково-методичне забезпечення ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів та обласних етапів Всеукраїнських турнірів, конкурсів;
    • дослідно-експериментальний - пошук бази проведення досліджень та сприяння співробітникам Інституту обдарованої дитини НАПН України у їх організації;
    • інформаційно-аналітична діяльність Кабінету спрямована на консультування педагогів з проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті обдарованих дітей;
    • організаційно-просвітницька діяльність спрямовується на популяризацію освіти обдарованих дітей та формування суспільно-громадської думки щодо їх значення;
    • організація та проведення ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів, обласних етапів Всеукраїнських турнірів, конкурсів.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Основні завдання діяльності:
    • сприяння дослідно-експериментальним дослідженням Інституту обдарованої дитини НАПН України, які пов’язані з освітою обдарованих дітей;
    • поширення досвіду новаторської роботи з обдарованими дітьми;
    • надання консультацій педагогам, психологам, керівникам навчальних закладів з питань розвитку обдарованості і реалізації інтелектуальних та творчих здібностей дітей;
    • сприяння реалізації інноваційних проектів освітніх установ, спрямованих на розвиток і вдосконалення системи роботи з обдарованими дітьми в регіоні;
    • надання науково-методичної підтримки закладам шкільної, позашкільної та післядипломної педагогічної освіти, які працюють у сфері роботи з обдарованими дітьми (МАН, центри дитячої творчості, загальноосвітні заклади, що працюють з обдарованими дітьми тощо);
    • координація діяльності працівників районних (міських) методичних кабінетів, районних (міських) методичних структурних підрозділів;
    • моніторинг стану роботи з обдарованими учнями, моніторинг стану організації педагогічного процесу і науково-методичної роботи в закладах для обдарованих учнів;
    • проведення фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників;
    • формування електронної бази даних щодо обдарованих учнів, педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників;
    • організація та проведення олімпіад із базових дисциплін, турнірів, конкурсів тощо;
    • організація підготовки команд та окремих учнів до участі їх у наступних етапах змагань.
  • РАДА КАБІНЕТУ

    Голова ради кабінету
    Кузьмін Олена Євменівна, завідувач кабінету роботи з обдарованими учнями РОІППО.

    Гурова Наталія В’ячеславівна, методист кабінету роботи з обдарованими учнями РОІППО, секретар.
    Крівцова Тетяна Володимирівна, методист Центру роботи з обдарованими учнями Рівненського міського методичного кабінету.
    Красновська Алла Володимирівна, методист методичного кабінету відділу освіти Рівненської райдержадміністрації.

  • НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА КАБІНЕТУ

    Технології формування та розвитку професійної компетентності педагога, що працює з обдарованими дітьми засобами науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу