Кабінет освітнього адміністрування

  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    Люшин Микола Олександрович,
    завідувач кабінету освітнього адміністрування,
    доцент кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти

    Освіта. Закінчив Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, спеціальність «Історія», кваліфікація «Вчитель історії і суспільствознавства середньої школи», 1985; Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація «Магістр з менеджменту організацій», 2009.
    Науковий ступінь. Кандидат педагогічних наук, тема дисертації «Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії у 6–7 класах», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни)», 2014.
    Загальний стаж роботи – 42 роки, у тому числі педагогічний стаж – 34 роки, стаж на науково-педагогічних посадах – 16 років.
    Кількість наукових і науково-методичних праць. Основні результати наукової, науково-методичної діяльності висвітлюють: шість посібників; понад 80 статей, повідомлень, науково-методичних розробок із питань загальної середньої та післядипломної педагогічної освіти, з них 20 опубліковані у наукових фахових виданнях України, три – у наукових виданнях іноземних держав (Білорусі, Польщі, Росії), сім – у виданнях, включених до міжнародних наукометричних баз.
    Нагороди та відзнаки: Почесна грамота Міністерства народної освіти УРСР (1989); Почесна грамота відділу освіти Рівненського міськвиконкому (1996); Знак Міністерства освіти України «Відмінник освіти України» (1996); Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2008); Грамота управління освіти Рівненського міськвиконкому (2010); Знак Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Василь Сухомлинський» (2011); Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2014); Почесна грамота Рівненської обласної ради (2015); Почесна грамота управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2016); Грамота Національної академії педагогічних наук України (2019).
    Напрями і тематика діяльності: науково-методичний супровід менеджменту освітніх організацій на інституційному рівні;науково-методичне забезпечення розвитку професійних компетентностей керівних кадрів освітньої галузі в умовах змін;методичні основи навчання предметів суспільствознавчого циклу в середній школі.
    Регіональний координатор експерименту всеукраїнського рівня; науковий керівник та координатор інноваційного освітнього проєкту регіонального рівня; науковий консультант експерименту регіонального рівня; тренер для підготовки тренерів-педагогів з підвищення кваліфікації директорів, заступників директорів з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи відповідно до Концепції «Нова українська школа».
    Наукова і професійна активність – за посиланням.  Завантажити

    Климко Лариса Василівна,
    методист кабінету освітнього адміністрування

    Освіта. Закінчила Хмельницьке педагогічне училище, спеціальність «Викладання в початкових класах школи», 1979; Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут імені В.П. Затонського, спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання», 1986.
    Загальний стаж роботи – 40 років, у тому числі педагогічний стаж – 37 років, стаж  на науково-педагогічних посадах – 10 років.
    Кількість наукових і науково-методичних праць: основні результати науково-методичної діяльності висвітлюють понад 40 статей, повідомлень, науково-методичних розробок із питань загальної середньої та післядипломної педагогічної освіти, опублікованих у різних фахових виданнях; є автором та співавтором семи посібників.
    Нагороди, почесні звання. Знак Міністерства освіти України «Відмінник освіти України» (1996),  Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2008), Почесна грамота Рівненської обласної ради (2009), Грамота управління освіти Рівненського міського виконавчого комітету (2010), Почесний диплом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (2012), Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2014), Почесна грамота управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2015), Грамота Української асоціації Василя Сухомлинського (2019).
    Напрями і тематика діяльності:  інноваційний менеджмент; науково-методичне забезпечення розвитку професійної майстерності керівників закладів освіти в системі післядипломної педагогічної освіти; активне використання в освітній практиці моделі громадсько-активної школи; трансформація ідей В.О. Сухомлинського в сучасному освітньому менеджменті; підготовка педагогічних працівників та керівних кадрів до роботи в умовах Нової української школи.
    Климко Лариса Василівна – регіональний координатор поширення програми «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» у Рівненській області, регіональний координатор чотирьох проєктів громадсько-активних шкіл області Всеукраїнського конкурсу «Розвиток громад в Україні шляхом упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади», тренер Нової української школи.       
    Наукова і професійна активність  - за посиланням  Завантажити

    Башинська Алла Іванівна
    методист кабінету освітнього адміністрування

    Освіта (найменування навчального закладу,спеціальність, рік його закінчення): Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, природничо-географічний факультет, спеціальність географія і біологія, кваліфікація «Вчитель географії і біології», 1993. 
    Загальний стаж роботи – 32 роки, у тому числі педагогічний стаж – 29 років.
    Кількість наукових праць (зокрема монографій, посібників, підручників, рекомендацій (назва, рік) і статей, в т.ч. у фахових наукових виданнях України та міжнародних наукометричних базах): основні результати наукової діяльності висвітлено в дванадцяти публікаціях, серед них стаття у фаховому виданні, сім методичних рекомендацій,  чотири статті у збірниках матеріалів, повідомлення із питань загальної середньої та післядипломної освіти.
    Нагороди, почесні звання:
    Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2013 рік), Почесна грамота управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2015 рік), Подяка Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2018 рік).
    Напрями і тематика діяльності:
    Організація методичної роботи та надання методичної допомоги завідувачам, методистам районних, міських методичних кабінетів, науково-методичне забезпечення розвитку професіоналізму працівників методичних служб районів, міст, ОТГ;  координація та методичний супровід професійних конкурсів, здійснення методичного супроводу всеукраїнського конкурсу «Учитель року»; вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду. Наповнення банку педагогічного досвіду; організація та проведення заходів всеукраїнського та обласного рівнів (семінари, конференції, інтернет-школи та ін.); секретар науково-методичної ради інституту.

    Наукова і професійна активність  - за посиланням  Завантажити

     

    Козловська Світлана Степанівна,
    методист кабінету освітнього адміністрування

    Освіта. Закінчила Рівненький державний гуманітарний університет,  «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», 2005 рік.
    Загальний стаж роботи в т.ч. педагогічний - 11 років.
                   Кількість наукових і науково-методичних праць: основні результати наукової діяльності висвітлено в 5 наукових публікаціях, серед них 3 - методичні рекомендації, 1 - Анотований каталог XIV обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості «Педагогічні здобутки освітян Рівненщини та 1 – електронний інформаційний вісник «Експертиза проектів підручників для учнів 2, 6 та 11 класів закладів загальної середньої освіти в Рівненській області».
    Нагороди, почесні звання.
    У 2015 та 2018 році нагороджена грамотою Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
    Напрями і тематика діяльності. Координація та вивчення діяльності районних, міських, в ОТГ методичних служб, науково-методичної та практичної допомоги їх працівникам; надання методичної допомоги щодо організації роботи опорних закладів та освітніх округів; здійснення науково-методичного забезпечення допрофільної підготовки та профільного навчання в старшій школі, підготовка педагогічних працівників до роботи в умовах профільного навчання, діяльності освітніх округів і опорних закладів; організація та проведення обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості; підготовка звітів.
    Наукова і професійна активність  - за посиланням  Завантажити

     

    Шмирук Надія Іванівна,
    методист кабінету освітнього адміністрування

    Освіта. Закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, російська)», 2005 рік; Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», спеціальність «Педагогіка вищої школи», 2009 рік.
                Загальний стаж роботи – 12 років, стаж на науково-педагогічних посадах – 10 років.
    Кількість наукових і науково-методичних праць: усього 9 праць, із них 4 статті у фахових виданнях, 1 анотований каталог, 1 методичні рекомендації, 3 статті у збірниках матеріалів.
    Нагороди, почесні звання. Грамота Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2008, 2009), Грамоти управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2010).
    Напрями і тематика діяльності: координація діяльності та надання науково-методичних консультацій працівникам районних, міських, в ОТГ методичним службам; організація та інформування працівників кабінетів інституту щодо проведення планових та позапланових науково-методичних заходів; інформаційно-методичний супровід освітньої діяльності; аналіз кількісного та якісного складу працівників методичних служб об’єднаних територіальних громад, завідувачів філій закладів освіти (опорних закладів освіти) з метою оптимізації структури методичної роботи, підвищення її ефективності; вивчення потреб і надання практичної допомоги новопризначеним педагогічним працівникам та молодим спеціалістам;збір, коригування та узагальнення пропозицій, поданих до річного плану роботи інституту; створення електронних баз даних методичних служб об’єднаних територіальних громад, завідувачів філій закладів освіти (опорних закладів освіти) регіону.
    Наукова і професійна активність  - за посиланням  Завантажити

  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Метою діяльності кабінету є науково-методичне забезпечення управлінської діяльності у системі загальної середньої освіти, організація науково-методичної роботи, трансформація сучасних наукових ідей у практичну діяльність керівних і педагогічних працівників, розвиток їхніх професійних компетентностей та управлінської культури.

  • ФУНКЦІЇ КАБІНЕТУ

      Функції кабінету:
    • прогностична – враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в управлінській практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
    • компенсаторна – передбачає надання керівним і педагогічним працівникам інформації, яка не була отримана ними під час курсів підвищення кваліфікації;
    • інформаційно-коригувальна – спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
    • трансформаційна – відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі управління освітою та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику закладів загальної середньої освіти (далі – закладів ЗСО);
    • діагностична – систематичний моніторинг фахового рівня керівних і педагогічних працівників;
    • моделююча – моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації керівних і педагогічних працівників;
    • інформаційно-аналітична – вивчення й узагальнення педагогічного досвіду для його застосування в освітньому процесі та підвищення професійного рівня керівних і педагогічних кадрів;
    • організаційно-координувальна – координація діяльності методичних структур кабінету;
    • соціальна – створення належного психологічного клімату в кабінеті.
  • НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

      Пріоритетні напрями діяльності кабінету:
    • науково-методичне забезпечення управління закладами загальної середньої освіти (далі – закладами ЗСО);
    • трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка інноваційної діяльності в управлінні закладами ЗСО регіону;
    • інформаційно-методичний супровід управлінської діяльності;
    • консультування керівників, заступників керівників закладів освіти з проблем сучасного розвитку освіти, організації управлінського процесу, впровадження досягнень освітнього менеджменту.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Основні завдання діяльності кабінету:
    • упровадження в педагогічну практику засад державно-громадського управління територіальними освітніми системами та закладами загальної середньої освіти (далі – закладами ЗСО) регіону;
    • модернізація змісту, форм і методів науково-методичної роботи щодо розвитку професійних компетентностей керівних і педагогічних працівників установ, закладів освіти в межах Всеукраїнської школи новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної педагогічної освіти, Відкритого університету керівників освіти Рівненщини (ВУКОРу);
    • моніторинг стану організації управлінського процесу і науково-методичної роботи в закладах ЗСО;
    • патронаж (науково-методична підтримка) закладів ЗСО, які мають статус учасника експерименту (інноваційного освітнього проекту), в частині управління освітнім процесом;
    • вивчення потреб і надання практичної допомоги новопризначеним керівникам закладів ЗСО та іншим педагогічним працівникам;
    • координація науково-методичної роботи з резервом керівних кадрів закладів ЗСО регіону;
    • використання інформаційно-комунікаційних, інших сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів в управлінській діяльності закладів освіти;
    • організація та проведення обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості, науково-методичний супровід проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів і змагань керівників, педагогічних працівників закладів ЗСО; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;
    • вивчення, узагальнення і поширення в освітній практиці педагогічного досвіду, наукових ідей, інноваційних педагогічних технологій; поповнення Банку педагогічного досвіду освітян області;
    • висвітлення в засобах масової інформації інноваційного стилю управління закладами освіти та управлінської діяльності окремих керівників закладів ЗСО.
  • РАДА КАБІНЕТУ

  • НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА КАБІНЕТУ

    Науково-методичний супровід реалізації функцій маркетингу як складника управління закладом загальної середньої освіти.