Кабінет інноваційної діяльності та науково-дослідної роботи

  • СКЛАД КАБІНЕТУ

    ТРИГУБЕЦЬ Галина Євгенівна, завідувач кабінету (0362) 64-96-70
    АНТОНЮК Лілія Володимирівна, методист (0362) 64-96-70
    ТРИГУБЕЦЬ Галина Євгенівна Кабінет інноваційної діяльності та науково-дослідної роботи
  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

    Метою діяльності кабінету є науково-методичний супровід упровадження інновацій у практику роботи установ і закладів освіти області, координація експериментальних педагогічних досліджень, розширення і поглиблення знань педагогів в галузі інноваційної освітньої діяльності.

  • ФУНКЦІЇ КАБІНЕТУ

      Функції діяльності кабінету:
    • прогностична – враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
    • компенсаторна – передбачає надання педагогічним працівникам інформації, яка не була отримана ними під час здобуття вищої педагогічної освіти;
    • інформаційно-коригувальна – спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
    • трансформаційна – відбір і методичне опрацювання сучасних наукових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику навчальних закладів;
    • інформаційно-аналітична – аналіз інноваційної освітньої діяльності у навчальних закладах області та популяризація її результатів;
    • організаційно-координувальна – координація інноваційної діяльності та консультування щодо організації дослідно-експериментальної роботи.
  • НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ

      Напрями діяльності кабінету
    • науково-дослідна діяльність інституту, проведення практико-орієнтованих психолого-педагогічних досліджень затребуваних проблем розвитку освіти, розроблення та експериментальна перевірка змісту післядипломної освіти;
    • науково-методичний супровід інноваційної діяльності в освітній галузі, трансформування наукових ідей у педагогічну практику;
    • інноваційна освітня діяльність інституту щодо використання освітніх інновацій, перевірених у ході експериментів та проектів;
    • координація наукових пошуків та експериментальної роботи, яку здійснюють освітні установи, навчальні заклади та педагогічні працівники області;
    • координація впровадження в практику освітньої діяльності проектних методик, як передумови підвищення пошуково-творчого потенціалу та педагогічної ініціативи й генерування інноваційних ідей;
    • розробка та реалізація моделей професійного розвитку педагога у сфері інноваційної освітньої діяльності;
    • презентація досягнень інноваційної діяльності освітньої галузі регіону.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Основними завданнями кабінету є:
    • проводити аналіз інноваційної освітньої діяльності у навчальних закладах області;
    • здійснювати підготовку аналітичних матеріалів щодо наукової діяльності інституту;
    • забезпечувати науковий супровід проведення експериментальної освітньої діяльності інститутом;
    • координувати роботу районних (міських) методичних кабінетів (центрів) із питань інноваційної та науково-дослідної діяльності;
    • забезпечувати науково-методичне обґрунтування необхідності відкриття експериментів;
    • здійснювати науково-методичний супровід дослідно-експериментальної роботи навчальних закладів та освітніх установ;
    • проводити спільно з обласною експертною комісією експертизу заявок, програм щодо доцільності проведення інноваційних педагогічних досліджень у навчальних закладах області та перебігу результатів дослідно-експериментальної роботи;
    • організовувати документальне оформлення проведення регіональних експериментів;
    • координувати впровадження інноваційних освітніх проектів та сприяти створенню умов для їх розробки та реалізації;
    • формувати банки освітніх інновацій; зберігати та розповсюджувати інформацію про інноваційну освітню діяльність;
    • сприяти участі освітніх установ та навчальних закладів у науково-методичних, освітніх та представницьких заходах (міжнародного, всеукраїнського, міжрегіонального та обласного рівнів) із метою поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової та інноваційної діяльності;
    • консультувати педагогічних працівників із питань пошуково-дослідницької роботи та реалізації інноваційних педагогічних проектів;
    • надавати консультації методичним службам щодо започаткування, оформлення, організаційного та науково-методичного патронажу експериментальних і базових навчальних закладів всеукраїнського та регіонального рівнів;
    • готувати педагогічних працівників до розробки та використання освітніх інновацій, розробляти рекомендації щодо науково-дослідної та інноваційної діяльності;
    • популяризувати результати наукових досліджень та освітні інновації для використання в освіті на різних рівнях, організовувати наукові заходи та відповідну виставкову діяльність;
    • висвітлювати інноваційну діяльність педагогічних колективів та педагогів-дослідників у засобах масової інформації та наукових і методичних виданнях.