Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти

  • СКЛАД ЦЕНТРУ

    КОЛОДИЧ Оксана Богданівна, завідувач центру(0362) 64-96-74, resource_center@roippo.org.ua
    КОЗАК Рада Сергіївна, методист центру (0362) 64-96-74
    ПРОКОПЧУК Наталія Василівна, методист центру(0362) 64-96-72
    Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
    КОЛОДИЧ Оксана Богданівна
  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

    1. Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами

    2. Надання консультативно-методичної допомоги з питань освіти та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представникам громадських об’єднань (організацій).

  • ФУНКЦІЇ ЦЕНТРУ

    • інформаційно-діагностична – спрямована на вивчення інформаційних потреб педагогічних працівників закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представників громадських об’єднань (організацій), пошук та поширення інформації з актуальних проблем інклюзивної освіти, організацію тематичних семінарів, навчальних сесій, виставок-презентацій, сконцентрованих вирішення актуальних питань інклюзивної освіти;
    • адаптивна – стосується адаптації педагогічних працівників закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представників громадських об’єднань (організацій) до професійної діяльності, набуття необхідного досвіду, адаптація до змін у сучасній освіті;
    • прогностична – враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
    • організаційно-координаційна – координація інформаційно-методичного забезпечення педагогічних працівників закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представників громадських об’єднань (організацій), що взаємодіють з ресурсним центром, підготовка навчально-методичних матеріалів, встановлення зовнішніх зв'язків з науковими, освітніми, громадськими установами;
    • соціальна – створення належного психологічного забезпечення інклюзивної освіти в новій українській школі.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Основні завдання діяльності центру:
    • здійснення методичного та аналітичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.
    • методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами.
    • пдійснення аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами.
    • проведення аналізу даних реєстру дітей, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (далі - комплексна оцінка) і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрах за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини.
    • підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, запобігання дискримінації, формування позитивного ставлення до таких дітей та їх батьків.