Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти

  • СКЛАД ЦЕНТРУ

    Колодич Оксана Богданівна,
    завідувач Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

    Освіта. Рівненський державний педагогічний інститут імені Д.З.Мануїльського, м.Рівне; Спеціальність: російська мова та література, іноземна мова, 1987-1992 рр.; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», м.Рівне,  Спеціальність: початкова освіта, практична психологія, 2010-2012 рр.
    Дисертація: «Психолого-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності у дітей з затримкою психічного розвитку в процесі вивчення англійської мови». Присуджено науковий ступінь кандидата психологічних наук зі спеціальності 19.00.08 спеціальна психологія, 2006 р.; присвоєне вчене звання доцента кафедри психології, 2012 р.
    Загальний стаж роботи– 28 років, в т.ч. педагогічний стаж – 28 років, стаж на науково-педагогічних посадах – 13 років.
    Кількість наукових і науково-методичних праць – 48, зокрема: 1 монографія, 2 навчально-методичні посібники, 4 методичних вказівки, 7 статтей у фахових наукових виданнях України, 2 статті у наукових виданнях іноземних держав, 1 стаття у виданні, включеному до міжнародних науковометричних баз.
    Напрями і тематика  діяльності. Інклюзивна освіта. Динаміка мовленнєвого розвитку молоді з особливими освітніми потребами по завершенню освітнього закладу: удосконалення функцій і форм мови.
    Наукова і професійна активність - за посиланням: Завантажити

    (0362) 64-96-74, resource_center@roippo.org.ua

    Прокопчук Наталія Василівна,
    методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

    Освіта. 1995 р. – диплом із відзнакою про закінчення Сарненського педагогічного училища за спеціальністю «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів, організатор дитячих учнівських колективів».
    2000 р. – диплом із відзнакою про закінчення Рівненського державного гуманітарного університету за спеціальністю «Практична психологія та основи правознавства», кваліфікація «Практичний психолог закладів освіти, вчитель основ правознавства».
    Загальний стаж роботи – 20 років, в т.ч. 20 років педагогічного стажу.
    Кількість наукових та навчально-методичних праць : всього 28 праць, серед них: 4 навчально-методичні посібники, 4 публікації у фахових наукових виданнях України, 3 статті у збірниках, посібниках, 17 методичних рекомендацій.
    Нагороди, почесні звання. Почесна грамота Зарічненської райдержадміністрації, районної ради, 2004. Грамота РОІППО, наказ №70 від 23.04.2018. Подяка НАПН, Українського науково-методичного центру, протокол №3 від 03.03.2016. Подяка РОІППО, наказ №144 від 29.04.2015. Подяка Технічного коледжу НУВГП, 2018. Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу на найкращу науково-методичну розробку ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2011. Диплом учасника Стартапу інноваційних рішень та ідей для освіти РОІППО, 2018.
    Напрями та тематика діяльності
    Методичне  та аналітичне забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів; методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами; консультативно-методична допомога з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів.
    Наукова і професійна активність - за посиланням: Завантажити

  • МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

    1. Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами

    2. Надання консультативно-методичної допомоги з питань освіти та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представникам громадських об’єднань (організацій).

  • ФУНКЦІЇ ЦЕНТРУ

    • інформаційно-діагностична – спрямована на вивчення інформаційних потреб педагогічних працівників закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представників громадських об’єднань (організацій), пошук та поширення інформації з актуальних проблем інклюзивної освіти, організацію тематичних семінарів, навчальних сесій, виставок-презентацій, сконцентрованих вирішення актуальних питань інклюзивної освіти;
    • адаптивна – стосується адаптації педагогічних працівників закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представників громадських об’єднань (організацій) до професійної діяльності, набуття необхідного досвіду, адаптація до змін у сучасній освіті;
    • прогностична – враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій;
    • організаційно-координаційна – координація інформаційно-методичного забезпечення педагогічних працівників закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, державних установ (закладів) та представників громадських об’єднань (організацій), що взаємодіють з ресурсним центром, підготовка навчально-методичних матеріалів, встановлення зовнішніх зв'язків з науковими, освітніми, громадськими установами;
    • соціальна – створення належного психологічного забезпечення інклюзивної освіти в новій українській школі.
  • ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

      Основні завдання діяльності центру:
    • здійснення методичного та аналітичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.
    • методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами.
    • пдійснення аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами.
    • проведення аналізу даних реєстру дітей, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (далі - комплексна оцінка) і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрах за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини.
    • підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, запобігання дискримінації, формування позитивного ставлення до таких дітей та їх батьків.
  • НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

    Інформаційний збірник матеріалів нормативно-правового та методичного забезпечення інклюзивної освіти - за посиланням: Завантажити
  • ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В НУШ. ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ: РІВНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ КОЖНОГО

  • ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ: ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

  • ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

  • МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ, ФАХІВЦЯМ ІРЦ ЩОДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ.

    Абрамович Т_Корекційна робота в ЗДО - за посиланням: Завантажити

    Iндивiдуал_на_програма_розвитку_дитини_дошкiл_ного_вiку_з_особливими - за посиланням: Завантажити

    Команда супроводу у ЗДО - за посиланням: Завантажити

    Прокопчук Н_Програми для інклюзії в ЗДО - за посиланням: Завантажити

  • ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ